donderdag 20 maart 2014

Het leed dat spierpijn heet

Inmiddels heb ik er al een paar hardloopsessies opzitten en ben ik er na lange tijd weer achtergekomen hoe spierpijn voelt. Warming ups vond ik de eerste keer tijdsverspilling en van een cooling down na het hardlopen had ik nog nooit gehoord. 
Na behoorlijk wat speurwerk op internet ben ik behoorlijk wat informatie tegengekomen over het echte hardloopwerk. Ik ben inmiddels voorzien van de Runtastic App en heb een strak schema voor mezelf gemaakt dat bestaat uit drie keer per week hardlopen.

Uiteraard gaat alle eer naar onderstaande roze beauties, zonder hen was ik letterlijk nergens gekomen. Naast dat ik het een bijzonder kek kleurtje vind, zitten ze ook nog eens heerlijk.

















Dit zijn de Adidas Duramo 6 hardloopschoenen. Niet de duurste schoenen, maar wel prima voor een beginner. Mocht ik het hardlopen een halfjaar volhouden, dan mag ik mezelf trakteren op nieuwe hardloopschoenen heb ik al besloten. (Prima excuus vond ik zelf).

Dit besluit heb ik wijselijk genomen toen ik mezelf ging verdiepen op het gebied van hardloopschoenen en ik overspoeld werd met moois van Nike:




Nike Lunarglide Shield













Nike Free Run 3



















Nike Lunarfly+ 3















.



Nike Flyknit Lunar 1+




















Dan heb ik bij dezen ook gelijk mijn voorliefde voor roze onthuld.


Deze post sluit ik graag af met een afbeelding van een prachtige lucht die ik tegenkwam tijdens het hardlopen (stiekem ook een beetje roze).







2 opmerkingen:

  1. Goed bezig!! Ik ben ook hard bezig! Succes! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks! Ik zag het inderdaad op je blog, wat een mooi initiatief! X

    BeantwoordenVerwijderen